دلنوشت

دلنوشته هایی سپرده در دست باد!

دلنوشت

دلنوشته هایی سپرده در دست باد!

تشت رسوایی


 

 

دوستانی که سال 76 دانشجوی دانشکده بودند و دوران پر شور انتخاباتی درخردادماه  آن سال را به یاد دارند.یحتمل علی کردان را بخوبی می شناسند. 

انجمن اسلامی بی خط و ربط آن روزگاردانشکده قانع شده بود با همکاری اعضایی که  باجناحهای سیاسی و نامزدهای انتخاباتی مرتبط بودند؛ نمایندگانی را جهت سخنرانی در حمایت از نامزد مورد علاقه شان به سخنرانی و پرسش و پاسخ دعوت نماید.  

 - حجةالاسلام حسینیان به نمایندگی از جمعیت دفاع از ارزشها و در حمایت از حجةالاسلام ریشهری  

- علی کردان معاونت امور مالی و انسانی صداو سیما در حمایت از حجةالاسلام ناطق نوری 

- دکتر نجفقلی حبیبی در حمایت از آقای خاتمی 

در جلسه ای که کردان سخنرانی داشت او بیش از آنکه بخواهد به تشریح برنامه و عملکرد آقای ناطق نوری بپردازد به تخریب آقای خاتمی پرداخت.بگونه ای که یکی از بچه های منطقی جناح راست در میان جلسه برخاست و با صدای بلند به این شیوۀ بحث او اعتراض کرد. 

آن جلسه بقدری اعصاب خورد کن بود که من چندین بار از میانۀ بحث بلند شدم و رفتم بیرون تا بر اعصابم مسلط باشم. 

امروز جلسۀ استیضاح یا بعبارتی دیگر افتیضاح* اوست.چه رای مثبت بیاورد چه منفی در هر حال او یک مفتضح تمام عیار است. 

---------------------------------

» نوشتار جالب  آقای نظری که به پدیده دکتر کردان!! از لحاظ اخلاقی و اجتماعی نگریسته است را در سیاوشون بخوانید.   

*این اصطلاح را اولین بار در وبلاگ نیک آهنگ کوثر دیدم.

نظرات 7 + ارسال نظر
کورش قناطیر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:21 http://www.noorandish.blogfa.com/

سلام من به اون جلسه نیومدم اما یادمه اون دعوت چند نفری را به نون و نوا رسوند
من به روزم با مطلبی کوتاه در مورد عبدی و اشغال سفارت سر بزن

محمد رضا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:20

سلام
از اینکه بروز شدی خوشحالم
از اینکه تشت رسوایی کسی به زمین بخورد ناراحتم ، هر کسی می خواهد باشد
از اینکه صداقت در رفتار مسئولین کم شده نیز ناراحتم ...چرا باید اینگونه باشد.
راستی توضیحی راجع به آن دانشجو : بیشتر به نظرم می رسد روحیه ازادگی داشت تا از بچه های منطقی جناح ...

امید که در وادی فرهنگ و سینما هم بیشتر قلم بزنی .منتظریم

سرمدستان پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 http://sarmadestan.blogfa.com

سلام یابن رسو الله
می بینم که زنده ای
کردان چقدر خوش شانسه که دراین دنیا به حساب وکتابش مدرکش رسیدگی شد
یا علی

جلال الدین جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:51 http://mardenaee.blogfa.com

سلام
چو بد کردی مباش ایمن زا آفات
که واجب شد طبیعت را مکافات

مهدی عمرانی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:09 http://www.baddnam.blogfa.com/

سلام
هر چه کردم نتوانستم متن زیر را در سیاوشون بفرستم - به دیلی پیغام خطا- برای همین اینجا می نویسم:
سال گذشته دو نفر از دستمان پر زدند که هر دو از میان این همه هنرمند برایم عزیز بودند. استاید زیادی وجود دارند که هم قدمت بیشتری دارند و هم گاهی هنر افزونتر اما مرگشان تنها برایم افسوس می اورد. اما در مرگ این دو عزیز غمگین شدم. مهمترین ویژگی شهر قیصر همان گونه که نوشته اید صمیمیتش بود و بالاخص ایمانش به معنی عام و همینطور عدم تظاهر. ایمان در شعر قیصر بارز بود. برای همین هم قیصر دوست داشتنی بود. اما به نظر من شعر قصیر در رندی وجه بارزی ندارد و البته شاید هیچیک از شاعران حلقه ای که اسم بردید این ویژگی را ندارند. شعر صمیمی قیصر دوست داشتنی است اما رندی ختم کلام شاعری است و این وجه در اشعار قیصر درشت نیست.
روحش شاد

محمد سعید تجلی زاده جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 http://www.classicmusic.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالتان خوب باشد.

وبلاگ من را با نام موسیقیدانان دوره کلاسیک پیوند کنید.

ممنون هستم.

از شما هم دعوت می کنم تا از آن بازدید نمایید:

www.classicmusician.blogfa.com

سرمدستان پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 http://sarmadestan.blogfa.com

یابن رسول الله
السلام علیکم
مطلب حج ذکر خاطره ای بود از دوران دانشجویی
این بار شما رو دعوت می کنم به دعوت
تشریف بیارین
ممنون
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد