دلنوشت

دلنوشته هایی سپرده در دست باد!

دلنوشت

دلنوشته هایی سپرده در دست باد!

مشکل اخراجی ها


من برای اخراجی ها پول نمی دهم .این سخن را از بسیاری از دوستان اصلاح طلب و خصوصا دوستان عباسپوری شنیده ام .کسانی که ده نمکی را به نقش آفرینی اش در کوی دانشگاه و تجمعات دانشجویی می شناسند.یادم می اید که در کناریک تلویزیون شکسته درکوی دانشگاه تهران نوشته شده بود نمایشگاه دستاوردهای مسعود ده نمکی و حالا او فیلم ساز شده است و فیلمش پرطرفدار.در ایام نوروز بحثی را بایکی از دوستان داشتم .بحثی که به هیچ نتیجه ای نرسید.این که آیا وقتی کسی مانند ده نمکی به این وضعیت می رسد با گذشته او باید چه کرد.راستی نظر سید مهدی طاهری که در روزهای کوی دانشگاه حال و هوای خاصی را داشت در این روزها باید خواندنی  باشد

وقتی ما افرادی از طیف اصلاح طلبان را که سابقه های نامناسبی را داشته اند به عنوان اصلاح طلب پذیرفته ایم آیا این قاعده عمومیت دارد و باید درباره همه صادق باشد.پاسخ کسانی که مخالف پذیرش ده نمکی هستند می گویند ده نمکی باید اشتباهات گذشته اش را بپذیرد اما این پذیرش درباره بسیاری از افرادی که ما گذشته آنان را فراموش کرده ایم صادق نبوده است اما به هر حال در حال حاضر پاسخ مناسبی برای این موارد ندارم.

راستی دیدم در حجم وسیعی CDفیلم اخراجی ها را در تیراژ وسیع دست فروشها می فروشند. 

 اما هنوز به دلیل چیزهایی که فیلمی های عباسپور یادمان داده اند هنوز نسبت به ندیدن فیلمهای سرقت رفته تعهد دارم اما مشکل این است که نه می توان برای دیدن این فیلم به سینما رفت چون به اقتصاد این فیلم کمک می شود و هم نمی توان CD آن را خرید چون غیر اخلاقی است. 

.......... 

امروز بیاد «احسان محرابی» افتادم و بر آن شدم که مطلبی از «میخک» را بیاد او  باز نشرکنم: نوشته ای بتاریخ 23فروردین 86 دربارۀ اولین اخراجیها.اکنون اخراجی های 3 به نمایش درآمده و نمی دانم احسان می تواند در تنهایی اش تماشاگر ابرهای آسمان نیز باشد یا نه؟ اخراجی های 3پیشکش!

نظرات 1 + ارسال نظر
تبادل لینک شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:54 http://all0098.mihanblog.com

سلام دوست و همکار عزیزم وبگاه بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با

دانلود جدید ترین ها لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد