دلنوشت

دلنوشته هایی سپرده در دست باد!

دلنوشت

دلنوشته هایی سپرده در دست باد!

احسان الله-4


 

احسان بعد از آزادی از زندان اوین و ورود به  زندانی بزرگتر.

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:28

چقدر تلخ نوشتین آقا مهدی! یه کم مثبت نگر!

سرمدستان سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:00

برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن ! پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی.
دکتر شریعتی
راستی سید جان سلام مخصوص من را به احسان برسان.
خیلی مخصوص ها
قربانت

سرمدستان چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:48

قدرت نیازمند کسی است که در برابرش رام گردد.
شریعتی
سیدجان مخلصم

سرمدستان چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:12

مسئولیت زاده توانایی نیست ، زاده آگاهی است و زاده انسان بودن.
شریعتی

سیدجون ظاهرا فقط تو زنده ای تو این فضای مجازی
پس نفس بکش
نفسکش

کاکوشیرازی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:55 http://1leader.blogfa.com/

سید اگه یه روز ی کارت به زندان کشید ما در خدمتیم
از باب شوخی می گمممممم
اخه من تو زندون کار می کنم
اگه حوصله ات شد لیک منو عوض کن

سرمدستان جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:06

اسمم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را یکی از اجدادم! دیگر بس است! راهم را خودم انتخاب خواهم کرد… (دکتر علی شریعتی)

سید جون خیلی باحالی

مهدی یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:00

برپدر ومادرش لعنت برپدر ومادر توی احمق حرام زاده هم لعنت ،ادمی که توی عاشورای حسینی کف و دست و سوت بزنه رو باد اعدام کرد ، به امید روزی که ادمیهای کثیفی مثل این احمق و تو اعدام بشن

طاهره یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:15 http://mayatari.blogfa.com

برای آقا احسان آرزوی موفقیت می کنم و امیدورام با توانایی های بزرگی که دارن به زودی سر و سامان بگیرن...

محمدرضا اسلامی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:52

تصویری که از احسان در ذهن دارم بر می گرده به ترم یک دانشگاه ...که جزو پنج شش نفری بود که بعد از اذان صبح برای نماز جماعت صبح های حاج بحرینی می اومد ... و البته تصاویر زیاد دیگه ای هم

فاطمه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:54

آقا مهدی آپ کن وبلاگو!

احمدرضا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:08

حیف از عمر که گذاشتن بر سر یک مشت بحث های جهان سومی ... بحث های چیپ و بی انتها

مهدی حلاجیان سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 http://mehal51.blogsky.com

سلام سید
آخرین خبری رو هم که من دارم . ایشون به ترکیه رفتند و در یک گزارش تصویری بی بی سی شرکت داشتند.
هرجا هستند سالم و سلامت باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد